Har du lyst til å være kirkevert?

• mars 18. 2013

Sagene kirke er åpen fire dager i uken, tirsdag, torsdag, lørdag og søndag, fra klokken 12 til 20 (14 til 20 i skoleferien). Da er alle hjertelig velkomne til å ta en tur innom for å tenne et lys, ettertanke, bønn, snakke med en kirkevert eller bare finne roen og kjenne på hvor godt det kan være å sitte i dette flotte rommet.

Kirken holdes åpen av frivillige. Har du lyst til å være kirkevert og bidra til å holde kirken åpen? Dette er en tjeneste som både gir deg mulighet for å gi noe til andre, men også å få noe selv, i form av tid til ro og ettertanke. Med jevne mellomrom samles kirkevertene til fellesskapsamlinger hvor vi spiser og hygger oss sammen samtidig som vi blir undervist i den allsidige oppgaven det er å være kirkevert.

Ta kontakt med en av kirkevertene som sitter i kirken, kontakt frivillig-koordinator på telefon 40 17 31 45 eller e-post frivillig-sagene@kirken.no.